Friday, June 3, 2016

Moja Pancanela- Panzanella

Pancanela je tradicionalna Toskanska salata. Nekada se sastojala samo od luka i hleba  a danas ima naravno mnogo varijacija na temu. Savremena Pancanela je salata od paradajiza i hleba. Iako tradicionalisti nevoljno prihvataju, Pancaneli danas mozete dodati bosiljak, masline, kapar, inćune. U Beogradu sam nedavno u jednom restoranu jela sličnu ovoj mojoj. Ono sto me je potpuno oduševilo je bio dodatak inćuna i prepečenih čenova belog luka.

Dakle mašti na volju, slobodno....u kreiranju vaše savršene.

Količinski, takođe možete sami određivati čega će biti više čega manje, po ukusu.


  • 5-6 parčića ćebate ili nekog drugog rustičnog hleba
  • Jedan manji krastavac 
  • 10 čeri paradajiza
  • Jedna manja paprika
  • Šaka maslina
  • Šaka listića svežeg bosiljka
  • Po želji čenova pečenog belog luka
  • Po želji kapara
  • i ukoliko volite i imate nekoliko inćuna..

  • Ja sam dodla kockice kozijeg sira u ulju sa začinskim biljem
  • Posolite, i dobro zalite maslinovim uljem uz eventualno nekoliko kapi balzamika. 





1 comment:

  1. Sva sam u fazonu ovakvih salatica zadnjih dana. Probaću i ovu jer mi se sviđa!

    ReplyDelete